پرسشنامه عوامل موثر بر نگرش نسبت به تبلیغات (غملویی، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: غملویی، 1392
تعداد گویه/سوال: 23
مولفه/زیر مقیاس: 6 زیر مقیاس: تبلیغات به عنوان منبع اطلاعاتی- تبلیغات به عنوان منبع ارتباط- تبلیغات به عنوان سرگرم کننده بودن- نگرش به تبلیغات- اهداف تبلیغات- شیوه تبلیغات
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: غملویی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال