پرسشنامه درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین (فیسبوک) (امینیان، ۱۳۹۴)

سازنده ابزار:   امینیان، 1394

تعداد گویه/سوال:    60

مولفه/زیر مقیاس:    4 زیرمقیاس: استفاده از فیسبوک؛ درگیری با صفحات حامیان فیسبوک؛ کیفیت رابطه برند مشتری؛ پیامدها

مقیاس/طیف:    7 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد

تفسیر:    حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد

روایی:    صوری و محتوایی دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    6 صفحه

منبع:    امینیان

نوع فایل: ورد word.docx

قیمت: 130000 ریال

خرید و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.