پرسشنامه درگیری برند مشتری در شبکه اجتماعی آنلاین (فیسبوک) (امینیان، ۱۳۹۴)
سازنده ابزار: امینیان، 1394
تعداد گویه/سوال: 60
مولفه/زیر مقیاس: 4 زیرمقیاس: استفاده از فیسبوک؛ درگیری با صفحات حامیان فیسبوک؛ کیفیت رابطه برند مشتری؛ پیامدها
مقیاس/طیف: 7 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 6 صفحه
منبع: امینیان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال