پرسشنامه نقش المان هاى شهرى بر ایجاد و ارتقاى حس تعلق و دلبستگی به مکان در فضاهاى شهرى (یوسفی و همکاران، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: یوسفی و همکاران، 1393
تعداد گویه/سوال: 28
مولفه/زیر مقیاس: 2 بخش: الف) عوامل موثر درایجاد و ارتقاى حس تعلق و دلبستگی به مكان ب) ویژگی های المان های شهری موثر در ایجاد و ارتقاى حس تعلق و دلبستگی به مكان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: یوسفی و همکاران،
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال