پرسشنامه ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری، وفاداری و رضایت مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ( وانگ و همکاران، ۲۰۰۴)
سازنده ابزار: وانگ و همکاران، 2004
تعداد گویه/سوال: 27
مولفه/زیر مقیاس: 7 زیرمقیاس: رابطه ارزش مورد انتظار مشتری (از دست رفته های احساس شده، ارزش عملکردی، ارزش احساسی و ارزش اجتماعی)، وفاداری مشتری و رضایت مشتری و عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد - بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: حیدرزاده و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال