پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رضایت مندی مشتریان با تعدیل گری عملکرد کارکنان (هروی و همکاران، ۱۳۹۵)

سازنده ابزار:   هروی و همکاران (1395)

تعداد گویه/سوال:    52

مولفه/زیر مقیاس:    3 بخش آمیخته بازاریابی (نوع محصول؛ قیمت ؛ ترفیع ؛ توزیع) و رضایت مندی مشتریان و عملکرد کارکنان

مقیاس/طیف:    5 درجه ای لیکرت

نمره گذاری:    تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد

تفسیر:    حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد

روایی:    صوری، محتوایی دارد- بومی

پایایی:    آلفای کرانباخ دارد- بومی

زبان:    فارسی

تعداد صفحات:    7 صفحه

منبع:    هروی و همکاران

نوع فایل: ورد word.docx

قیمت: 125000 ریال

خرید و دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.