پرسشنامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر رضایت مندی مشتریان با تعدیل گری عملکرد کارکنان (هروی و همکاران، ۱۳۹۵)
سازنده ابزار: هروی و همکاران (1395)
تعداد گویه/سوال: 52
مولفه/زیر مقیاس: 3 بخش آمیخته بازاریابی (نوع محصول؛ قیمت ؛ ترفیع ؛ توزیع) و رضایت مندی مشتریان و عملکرد کارکنان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری، محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 7 صفحه
منبع: هروی و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال