پرسشنامه کاربرد تجارت الکترونیک در رفتار مصرف کننده (حمدان، ۱۳۸۳)
سازنده ابزار: حمدان 1383
تعداد گویه/سوال: 10
مولفه/زیر مقیاس: 4 زیرمقیاس : تجارت الکترونیک؛ اعتماد؛ وفاداری؛ رضایت
مقیاس/طیف: 4 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری، محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 4 صفحه
منبع: حمدان
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال