پرسشنامه نگرش افراد به نام تجاری (برند) شهر (مریلس و همکاران، ۲۰۰۹)
سازنده ابزار: مریلس و همکاران، 2009
تعداد گویه/سوال: 40
مولفه/زیر مقیاس: 9 زیرمقیاس: ماهیت؛ خلاقیت تجاری؛ خرید؛ برند؛ مقاصد؛ حمل و نقل؛ فعالیت های فرهنگی؛ خدمات حکومتی؛ پیوند اجتماعی
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیر مقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی دارد؛ نقطه برش ندارد- به انضمام نسخه انگلیسی پرسشنامه
روایی: صوری و محتوایی دارد- اصلی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- اصلی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 6 صفحه
منبع: ترجمه دکتر عرب
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال