پرسشنامه نقش دلبستگی به برند در ایجاد تعهد و وفاداری مشتریان به برند (شیرخدایی و فقیه نصیری، ۱۳۹۶)
سازنده ابزار: شیرخدایی و فقیه نصیری، 1396
تعداد گویه/سوال: 21
مولفه/زیر مقیاس: 6 زیرمقیاس: وفاداري به برند؛ تعهد به برند؛ خاطرات برند؛ دلبستگي به برند؛ شناخت برند؛ سودمندی برای کاربر
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: شيرخدايي و فقيه نصيري
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال