پرسشنامه سواد رسانه ای (فلسفی و همکاران، ۱۳۹۳)
سازنده ابزار: فلسفی و همکاران، 1393
تعداد گویه/سوال: 20
مولفه/زیر مقیاس: 5 زیر مقیاس: درك محتواي پيام هاي رسانه اي؛ آگاهي از اهداف پنهان پيام هاي رسانه اي؛ گزينش آگاهانه پيام هاي رسانه اي؛ نگاه انتقادي به پيام هاي رسانه اي؛ تجزيه و تحليل پيام هاي رسانه اي
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات مستقیم/معکوس زیرمقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: فلسفی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 125000 ریال