پرسشنامه منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری (اسماعیل پور و همکاران، ۱۳۹۴)
سازنده ابزار: اسماعیل پور و همکاران، 1394
تعداد گویه/سوال: 30
مولفه/زیر مقیاس: 7 زیرمقیاس: منابع بر پایی نمایشگاه؛ منابع پرسنلی غرفه؛ قابلیت ارتباط با مشتری؛ قابلیت های مدیریتی؛ قابلیت های شراکت؛ اهداف فروش؛ اهداف غیر فروش
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی و سازه ای دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 6 صفحه
منبع: اسماعیل پور و همکاران
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال