پرسشنامه آسیب شناسی برند گردشگری ایران بر مبنای مدل هانکینسن (۲۰۰۴) (ضرغام بروجنی، بارزانی، ۱۳۹۲)
سازنده ابزار: ضرغام بروجنی، بارزانی، 1392
تعداد گویه/سوال: 16+16+16
مولفه/زیر مقیاس: 3 بخش: (شخصیت برند، موقعیت یابی برند، اصالت برند) و عوامل اثرگذار: 1-خدمات ابتدایی برند 2-زیرساختهای برند 3-ارتباطات رسانه ای برند 4-روابط میان مصرف کنندگان برند
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 10 صفحه
منبع: ضرغام بروجنی، بارزانی
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 130000 ریال