پرسشنامه رضایت مشتری (قادری، ۱۳۹۰)
سازنده ابزار: قادری، 1390
تعداد گویه/سوال: 35
مولفه/زیر مقیاس: 5 بعد: کیفیت خدمات (شواهد فیزیکی وملموس، اعتبار، پاسخگویی، اطمینان خاطر، همدلی)؛ هزینه ارائه خدمات؛ دسترسی به خدمات؛ ویژگی خدمات؛ اداره شکایت مشتریان
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاس ها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 5 صفحه
منبع: قادری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 120000 ریال