پرسشنامه نقش بازاریابی اجتماعی در پیشبرد فروش محصولات (باقری، ۱۳۹۰)
سازنده ابزار: باقری، 1390
تعداد گویه/سوال: 25
مولفه/زیر مقیاس: 6 زیرمقیاس: پیشبرد فروش محصولات- نیازهای مصرف کنندگان در پیشبرد فروش- تبلیغات پیشبرد فروش محصولات- خدمات پیشبرد فروش محصولات - رضایت مصرف کنندگان از محصولات- رقبا در پیشبرد فروش
مقیاس/طیف: 5 درجه ای لیکرت
نمره گذاری: تفکیک سوالات زیرمقیاسها را دارد
تفسیر: حداقل و حداکثر امتیاز را دارد؛ هنجاریابی ندارد؛ نقطه برش ندارد
روایی: صوری و محتوایی دارد- بومی
پایایی: آلفای کرانباخ دارد- بومی
زبان: فارسی
تعداد صفحات: 3 صفحه
منبع: باقری
نوع فایل: ورد word.docx
قیمت: 110000 ریال