تماس با ما

صاحب امتیاز: نصراللهی

هدف: ایجاد کامل ترین پایگاه اطلاعاتی از ابزارهای پژوهشی جهت ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید و پژوهشگران با کم ترین هزینه ممکن و سهل الوصول ترین حالت ممکن. بنابراین از شما عزیزان و سروران گرامی دعوت به عمل می آید با ارسال ابزارهای پژوهشی و پرسشنامه های خود، ما را در تکمیل این پروژه علمی بی سابقه همراهی نمائید.

خدمات و کالاهای ارائه شده: معرفی اخبار، همایش، کنفرانس، کتب و وبسایت های مناسب پژوهشگران و ارائه پرسشنامه. ضمناً ابزارهای ارائه شده در وبسایت مدیران آموزشی به ثبت رسیده و هر گونه سوء استفاده تجاری از آنها پیگرد قانونی شدید خواهد داشت.

اخلاق حرفه ای: اگر پرسشنامه ای دارای حق تالیف است و فکر می کنید به ناحق در این سایت به اشتراک عمومی گذاشته شده است، لطفا مستندات لازم را جهت حذف آن از طریق ایمیل زیر به ما ارسال فرمایید تا در اسرع وقت اقدام شود. همچنین از کاربران محترم سایت تقاضا می شود به جهت رعایت اخلاق پژوهش حتما ارجاعات صحیح نسبت به سازندگان پرسشنامه داشته باشند.

قوانین و مقررات سایت جهت ثبت سفارش فایل هایی که در پست ها قابل دانلود هستند می توانید به راحتی مراحل دریافت را طی کنید و بلافاصله فایل را در فرمت مورد نظر خود (ورد word.doc یا پی دی اف .pdf) دریافت نمائید.

همچنین از تمامی خرید ها یک ایمیل پشتیبان حاوی فایل موردنظر شما برایتان به ایمیلی که ثبت می کنید ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته لینک دانلود آن فعال خواهد بود و بعد از آن منقضی خواهد شد. 

جهت ثبت سفارش فایل هایی که هنوز در پست ها قابل دانلود نیستند و به عبارتی فقط نام آنها در وبسایت بیان شده اما در پست ها آپلود نشده اند، می توانید با پرداخت وجه ۵ هزار تومان در لینک زیر:

لینک سامانه پرداخت

شماره تراکنش واریزی خود را به همراه نام پرسشنامه مورد نظر به ایمیل زیر یا شماره واتساپ زیر ارسال نمائید تا در فرمت مورد نظر (ورد word.doc یا پی دی اف .pdf) از طریق ایمیل دریافت نمائید. ارسال پرسشنامه برای کاربران در سریعترین زمان ممکن (در کمتر از ۱۲ ساعت) انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در این وبسایت ۸۰ درصد پرسشنامه ها توسط مولفان برایمان ارسال شده و با قیمتی دانشجویی ارائه می شود.

بروز مشکل در پرداخت: در صورت بروز هرگونه مشکلی در عملیات خرید و پرداخت، می توانید نام پرسشنامه مد نظر خود و شماره تراکنش پرداخت را از طریق ایمیل زیر به ما ارسال کنید؛ در کمتر از ۱۲ ساعت توسط کارشناسان بررسی و پاسخ داده خواهد شد.

 

ثبت انتقاد و شکایت: در صورت هرگونه عدم رضایت از خدمات ما، می توانید انتقاد و شکایات خود را از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید؛ اصلاحات لازم توسط کارشناسان انجام خواهد شد؛ چنانچه رضایت شما جلب نشود مبلغ شما عودت داده خواهد شد.

دعوت به همکاری: از کلیه علاقه مندانی که توانایی طراحی، تدوین و فراهم سازی پرسشنامه، آزمون و سایر ابزارهای پژوهشی را دارند، همکاری به عمل می آید.

تلفن:  ۰۹۰۳۶۷۷۵۱۹۶ (لطفا فقط پیامک بزنید یا در تلگرام پیام دهید ولاغیر)
آدرس: خراسان رضوی-مشهد مقدس

Page with Comments

  1. سلام
    ممنون لطف کردی
    مبارک باشه ایجاد سایت جدید، امیدوارم به واسطه این سایت انتقال دهنده پیام‌های ارزشمند و نیک باشی
    در پناه خداوند موفق و سلامت باشی

    1. سلام آزمون رشدزبانیtold-p:3ازنیوکامروهامیل
      اگرموجودداشته باشیدممنون میشم

  2. سلام، جای تشکر دارد کار خوب وخدا پسنده ی شما.نام پرسشنامه تعویق(تعلل ورزی)شوارتز در میان عنوان ها هست ولی نتوانستم به آن دسترسی پیدا کنم.لطف میکنید اگر کمکم کنید.

    1. سلام لطفا پرسشنامه سبک دلبستگی کودکان از هاگر۱۹۹۹را اینجا بگذارید..ممنون..

      1. سلام و درود. در مقاله زیر موجود است:
        Huggar L. The emotional assessment of infants,
        toddlers, and preschoolers. Doctoral dissertation,
        New York, NY: Adelphi University; 1999

    2. با عرض سلام …..آیا پرسشنامه سازگاری اجتماعی sas به زبان انگلیسی موجوده؟؟

      1. سلام پرسشنامه خطاهای شناختی میگونی و کربلایی برای چه رده. ی سنی مناسب است؟آیا برای نوجوانان میتوان استفاده کرد؟

  3. در تاریخ ۳۱/۱/۹۳ پرسشنامه هپنر رو خریداری کردم لطفا به همین ایمیل زود ارسال شود .با تشکر

  4. با سلام و وقت بخیر
    پایان نامه من ۲ سوال دارد که سوال ۱ آن کیفی است اما سوال ۲ تحلیل کمی نیاز دارد. لطفا برای روش تحلیل آن به من کمک کنید در پروپزال استفاده از چه روش آماری (توصیفی یا استنباطی) و چه آزمونی مورد نیاز است.
    سوالات پایان نامه:
    ۱ـ چه عواملی بر کاربست آموزش­های ضمن­ خدمت در دانشگاه فردوسی مشهد تأثیر­گذار­اند؟

    ۲ـ اولویت­بندی عوامل مؤثر بر کاربست آموزش­های ضمن ­خدمت و وضعیت موجود هر کدام در دانشگاه فردوسی مشهد چگونه است؟

    بر مبنای عواملی که در سوال یک بدست آمد می خواهم پرسشنامه ای درست کنم و سوال ۲ را با آن بسنجم. توی پرسشنامه من فقط پاسخ دهندگان یک سری عواملی که در اختیارشون قرار داده میشه رو باید اولویت بندی کنند و سپس وضع موجودش رو توی دانشگاه فردوسی بگن که چطوریه. مثلا اگر حمایت سرپرست یک عامل تاثیر گذار باشه بگن که اگر بخوان بفرض از ۱ تا ۵ بهش نمره بدن چند میدن و به همین ترتیب عوامل دیگه رو.
    خیلی ممنون میشم اگر پاسخ بدین

    1. با سلام
      در سوال اول می توانید از روش کیفی مطالعات موردی استفاده کنید
      در سوال دوم می توانید از روش ابتدا آمار توصیفی و نمودار و نهایتا از مقایسه میانگین های مستقل (آنوا) استفاده کنید
      موفق باشید

  5. با سلام می خوام پرسشنامه سنجش رضایت مشتری – ۶ مولفه – ۲۱ گویه – محقق ساخته رو خریداریکنم . اما مشکل دارم لظفا هر جه سریعتر راهنمایی کنید. مشتکرم .

  6. با سلام شماره پرسشنامه رو چه جوری پیدا کنم از راه سرچ کردن که پیدا نشد . لطفا راهنمایی کنید . پرسشنامه اشتباه برای من میل شده . اگه اینو می خونید من پرسشنامه سنجش رضایت مشتری – ۶ مولفه – ۲۱ گویه – محقق ساخته رو می خواستم اما یه چیز دیگه برام اومده لطفا شماره تماس برای پیگیری بدین ممنون می شم. با تشکر

  7. با سلام
    میشه بگین کلمه عبور پرسشنامه رو از کدوم بخش پیدا کنیم؟
    آخه هرچی میخای دانلود کنی کلمه عبور میخاد!!!!!!!!!!

      1. درود بر شما من پرسشنامه G A F را می خواستم منظورم سئوالات آن است

  8. سلام
    به دو پرسشنامه ی رفتارهای انحرافی در محیط کار بنت و رابینسون ۲۰۰۰
    و تناسب فرد سازمان Scrogginesنیاز دارم.میشه خواهش کنم روی سایت برای دانلود و خریداری قرار بدید .ممنون از زحمات شما.

  9. سلام…میشه لطفا پرسشنامه اثربخشی آموزش های ضمن خدمت رو به لیستتون اضافه کنید …من به این پرسشنامه نیاز دارم …

  10. سلام .من دنبال پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانشجویان (AMS)نسخه فارسی توسایتتون میگشتم در واقع دنبال این هستم که هر کدوم از سوالا مربوط به کدام بعد انگیزه هستن(انگیزه درونی ،بیرونی و بی انگیزگی)؟؟؟؟اما پرسشنامه ای که تو سایت شما نوشته شده با اونی که تو مقلات و سایتای دیگه و معرفی اساتید ونسخه ای که خودم از اون پرسشنامه دارم تفاوت داره!!!!توسایت شما نوشته پرسشنامه ۲۸ سوالیه در حالی برا من ۲۷ سواله ولیبقیه مواردش مشابه هستن !!! میشه راهنماییم کنید خیلی فوریه.ممنون میشم

  11. سلام.من برای کار پایان نامه نیاز به سه پرسشنامه تطابق دارم که شامل:
    ۱-پرسشنامه اسناندارد تطابق ادراک شده فرد-سازمان پیاسنتین و چپمن piasentin & chapman
    ۲-پرسشنامه اسناندارد تطابق ادراک شده فرد-گروه واگل و فلدمن
    ۳- پرسشنامه اسناندارد تطابق ادراک شده فرد-شغل کیبل و درو
    cable & derue
    نیاز دارم و در سایت شما پیدا نکردم آیا امکان داره برای من تهیه کنید؟

  12. سلام! خسته نباشید!
    برای موارد زیر پرسشنامه هایی مناسب ( با روایی و پایایی) خوب دارید؟
    ۱- میزان مشارکت مشتریان در ارائه خدمات درمانی
    ۲- کیفیت خدمات بیمارستانی
    ۳- رضایت بیماران از خدمات درمانی

    ممنون میشم اطلاع بدید و در صورت وجود قیمت مناسبی را پیشنهاد دهید. سپاس

  13. سلام و خسته نباشید
    من برای پرداخت از بانک ملت میخوام استفاده کنم. چطوری میتون فایل پرسشنامه رو دریافت کنم با احتساب این مساله که شما فقط دوتا بانک رو تحت پوشش دارید.
    باتشکر از پاسختون

    1. سلام
      ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۷۸۵۴۶۸۴
      شماره تراکنش واریزی و نام ابزار مورد نظر خود را ایمیل کنید
      موفق باشید

  14. سلام
    چند وقت پیش من پرسشنامه نیازسنجی آموزشی کتابداران رو از شما دریافت کردم میشه متغییرهای اون رو برام بیان کنید.ممنون

  15. با سلام و ارادت ، من نیاز به پرسشنامه فشارزاهای سازمانی جکس و اسپکتور ۱۹۹۸ ۳۲ گویه داشتم لطفا” راهنمایی بفرمایید

  16. درود بر شما
    متاسفانه ایمیل شما مشکل دار
    آن را اصلاح کنید و یک ایمیل درست درج کنید
    موفق باشید

  17. سلام به دنبال پرسشنامه اضطراب تحصیلی ساراسون ۳۰ گویه ای خیلی گشتم پیدا نکردم مشخصات آن را می نویسم به این امید که اگر مدیران سایت بتوانند آن را بیابند و در اختیار اینجانب قرار دهند.این پرسشنامه توسط پژوهشگری به نام ساراسون طراحی شده است که پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی ایران مدل فارسی و ایرانی آن را اعتبار یابی کرده اند ۳۰ سوال دارد با گزینه های انتخابی بله- خیر.با ضریب هبستگی ۹۲ درصد و ضریب انطباق ۹۵ درصد. در دو مقاله با عنوان های مشترک” بررسی تأثیر آموزش قاطعیت بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان” از این پرسشنامه استفاده کرده اند. اما چون یکی از آنها در بخش منابع ارجاع نداده بود و دیگری هم به آن مقاله دیگر ارجاع داده بود لذا نتوانستم این پرسشنامه را از این طریق بیابم خواهشمندم با توجه به اطلاعهات بالا به اینجانب یاری رسانید. به آدرس ایمیلتان هم نامه ای در این خصوص فرستاده ام.با سپاس

  18. با سلام و عرض خسته نباشید

    من برای پایان نامه نیاز به پرسشنامه تعارض کار زندگی کارلسون ۱۸ ماده ای دارم

    لطفا برای من ارسال بفرمایید

    ممنون

  19. با سلام دیشب ۶/۱۸ / ۹۳ پرسشنامه سلامت اجتماعی کییز را از سایت خریداری کردم. هنوز ایمیلی دریافت نکردم لطفا راهنمایی بفرمایید

  20. سلام. یه سوال از خدمتتون داشتم. موضوع پایان نامه من: بررسی کیفیت آموزش پیش دبستانی در کاهش اختلالات یادگیری هست. که پرسشنامه اختلالات یادگیری کلورادو را برای بچه های دوم ابتدایی اجرا کردم. اما در قسمت تجزیه و تحلیل آماری نمیدانم که از چه روش آماری باید استفاده کنم؟؟؟؟؟؟ لطفا راهنمایی کنید در ضمن همه افراد نمونه دوره پیش دبستانی را گذرانده اند

  21. سلام این ایمیلتون جواب نمیده من پررسشنامه خود کنترلی و تحمل ابهام تانجی میخوام همراه با اعتبار و پایایی چطور میتونم تهیه کن؟

  22. سلام
    پرسشنامه مقیاس حمایت سازمانی ایزن برگر و همکاران و مقیاس تعهد به اهداف استراتژیک کلین ویشن هالن بک و رایت را اگر دارید اعلام بفرمایید تا خرید کنم

      1. سلام من پرسش نامه آیزن برگ را خرید کردم پرسشنامه فقط ۸ سوال دارد آیا اصل پرسشنامه همین تعداد سوال را دارد

  23. ُسلام روز بخیر
    به پرسشنامه بررسی نقش سیستم اطلاعات بازاریابی بر ارتقاء کارایی بازار ضرورت داشتم در صورت موجود لطف کنید ایمیل بزنید سپاس

  24. باسلام وخسته نباشید
    پرسشنامه ای برای کار پژوهشی تحت عنوان شناسایی عوامل اثر گذار بر اثر بخشی آموزش لازم دارم لطفاً بفرمایید چکار باید انجام بدهم ؟ و چگونه این پرسشنامه را تهیه کنم . با تشکر

      1. با سلام من پرسشنامه سبک رهبری مدیران پرستاری با کلید واژ نرسینگ،لیدر شیپ استایلNursing Managers Leadership Style Questionnaire هستم
        با تشکر

  25. با سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه به خاطر سایت خوبتون
    من دنبال پرسشنامه هویت یابی پرکینز میگشتم ولی تو سایتتون نبود
    ممنون میشم اگه رو سایت قرار بدید خیلی بهش احتیاج دارم.یا تشکر

  26. باسلام باتوجه به عناوین داده شده، پرسشنامه دانش وآگاهی ومهارت مشاوره چندفرهنگی وسنجش کیفیت کلاس درس وجومدرسه لاتین.موجود است ولی وقتی برای خرید ودانلود درقسمت جستجو میزنم متاسفانه پیدا نمیشود لطفا راهنمایی فرمایید بسیار ضروری است باسپاس از توجه ولطف شما

    1. بعضی از ابزار های ما هنوز آپلود نشده و لازم است که با ارسال شماره تراکنش واریزی ایمیلی دریافت کنید

  27. باعرض سلام و خسته نباشید
    من پرسشنامه حمایت اجتماعی ساراسون رو میخواستم میشه کمکم کنید؟

  28. بعضی از ابزار های ما هنز آپلود نشده و لازم است که با ارسال شماره تراکنش واریزی ایمیلی دریافت کنید

  29. سلام.وقت بخیر.ببخشید از کجا میتونم پرسشنامه ی مهارتهای ارتباطی پرستاران رو دانلود کنم.برای پایان نامه کارشناسی ارشد مشاوره.ممنون

  30. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم سایت
    یه سوال داشتم: پس از پرداخت وجه پرسشنامه ها، حداکثر چقدر طول می کشه تا این پرسشنامه ها به دستمون برسه؟؟!

  31. سلام تست کوهن ۱۰ گویه ای با تفسیر وپایایی برای پرستاران لازم دارم شماره تراکنش:۲۹۸۱۶۲

  32. سلام من خرید رو انجام دادم ولی پاورپوینت کار نکرد و سایت بسته شد لطفا راهنمایی کنید

  33. سلام
    من میخوام پرسشنامه دانلود کنم ازم رمز عبور میخواد چطور باید رمز عبور دریافت کنم؟لطفا راهنمایی کنید

  34. سلام وخسته نباشید من به پرسشنامه حمایت اجتماعی ادراک شده وDAAS نیاز دارم ولی نمیتونم پیداشون کنم که خریداری کنم لطفا راهنمایی بفرمایید
    در ضمن سلامت روان هم خریداری کردم کی به دستم میرسه؟؟؟

  35. با سلام

    به پرسشنامه اشتیاق تحصیلی شوفلی احتیاج دارم
    خیلی ممنون میشم اگه رو سایت قراردهید با تشکر از زحمات شما

  36. با سلام
    لطفا پرسشنامه پارنل و بل و پرسشنامه پارنل و کراندال برای سنجش ابعاد گرایش مدیران به تصمیم گیری مشارکتی را در سایت قرار دهید. من خیلی فوری به این پرسشنامه نیاز دارم.
    با تشکر

  37. سلام اقای دکتر لطف کنید پرسشنامه اثربخشی تیپ شخصیت مدیران دکتر علاقبند رو تهیه کنید.

  38. سلام اگه امکانش هست پرسشنامه مهارتهای اجتماعی رو که تراکنش آن را به حضورتان ارسال کردم بفرستید. اگر هم ندارید لطفا اعلام بفرمایید. تا از سایت دیگری تهیه نمایم. متشکرم.

  39. دکتر پس من منتظر هستم که پرسشنامه صحیح یعنی اخرت نگری ابراهیمی-بهرامی ۱۳۹۰ را برام میل کنید.خیلی کارم فوری هست.ممنونم

  40. سلام
    می خواستم ببینم پرسش نامه مک للند استیرز و پورتر رو چ طور دانلود کنم؟
    و پرسش نامه کارت امتیاز متوازن؟
    و پرسش نامه ای در مورد محیط کار ی عالی دارید؟
    منظر پاسخ شما هستم

  41. دوست عزیز سلام.
    بنده در سایت قدیمی شما( http://edu-administrators.persianblog.ir/post/237/ ) پرسشنامه جهتگیری مذهبی بهرامی احسان را پیدا کردم ولی در سایت جدیدتان نه.مطمئن نبودم که میشود پرسشنامه را خرید یا نه.در صورتی که امکان خرید وجود دارد بفرمایید تا خریداری کنم.ممنون از شما.

  42. با سلام – برای کار پایان نامه احتیاج به پرسش نامه آگاهی سنجی مادران از بارداری و زایمان دارم -امکان تدوین با روایی و پایایی معتبر دارم. میگن نمونه های خارجی هم هست . با تشکر

  43. با سلام پرسشنامه بررسی نگرش نسبت به بیماری روان در پرستاران رو میخوام شما دارین؟؟؟
    اگه دارین بها ایمیل بهم بگید ضروری نیاز دارم و پولش رو هرچی میشه بگید!!!

    1. آقای ایزدی در مقاله خود کار کرده اند
      بنده پرسشنامه بررسی دیدگاه مردم نسبت به بیماری روانی را دارم

  44. سلام و خسته نباشید
    من سه تا پرسشنامه زیر رو نیاز مبرم دارد با توضیحات و روایی و پایایی آن
    ۱- پرسشنامه اخلاق حرفه ای کادوزیر۲۰۰۲
    ۲- مسئولیت اجتماعی آپادین و ایرکان ۲۰۱۰
    ۳- معنویت در کار میلیمان وهمکاران ۲۰۰۳

    1. آیا کسی سه تا پرسشنامه بالا رو داره تا هزینه شو واریز کنم برام بفرستن، خیلی ضروری نیاز دامر از دوستان خواهش می کنم راهنمایی و کمک نمایند.

    2. باسلام و عرض ادب و احترام

      هر سه پرسشنامه مورد درخواست شما در مقاله خانم شهودی کار شده

      بنده ندارم ابزار ها را ولی با ایشان مکاتبه کردم. امید است بفرستند

      شما هم حتما به ایشان ایمیل بزنید

  45. ضمنا امروز هم در تاریخ ۲۶ اسفند ماه یعنی خریدم به نام مهسا حسینی ، لطفا سریعا بررسی کنید

  46. سلام من یه پرسشنامه کامل با موضوع(تاثیر ماهواره و شبکه های مجازی بر تربیت وتغیرفرهنگ دانش آموزان میخوام….چیکار باید بکنم؟ لطفا باهام تماس بگیرید۰۹۱۹۵۰۱۴۴۰۴

    1. سلام بررسی شد متاسفانه این ابزار را ندارم. اما ۳ ابزار مشابه آن موجود است در کادر جستجو بگردید

      1. سلام ممنون که ج دادین ولی ابزارای مشابه رو هم پیدا نکردم لطفا لینکشون یا موضوعاتشونو بهم بگید ممنون میشم

  47. باسلام سال نو مبارک
    من نیاز به خرید پرشنامه مهارتهای زندگی توسط گلزاری ترجمه شده دارم ممنون میشم بفرمایید پرسشنامه ۱۴۴ گویه که نوشتید همان است ؟که خرید کنم.مرسی

  48. سلام
    من نیاز به یکی از این پرسشنامه دارم سریع:
    ۱٫پرسشنامه خود کارامدی ریاضی دکتر قنبرزاده
    ۲٫پرسشنامه خودکارامدی ریاضی (میدلی)
    ۳٫ پرسشنامه خود کار امدی ریاضی ( فرقی نداره مال چه کسی باشه)
    لطفا سریع باسخ ایمیل کنید
    ممنون

  49. سلام
    سایت ما : http://www.master-thesis.ir انجام پایان نامه
    جامعه هدف سایتهای ما و شما دانشجیان هستند. تبادل بک لینک از طریق قرار دادن بنر و … به بهبود سئو کمک می کند.
    منتظر دریافت نظر شما هستیم.

    با احترام و مهر

  50. سلام
    پرسشنامه برن رویتر جنبه اعتماد به نفس رومیخواستم از ۱۲۵ سوالش کدوم سوالاتش واسه اعتماد به نفس هس؟واینگه پرسشنامه سنج نگرش مذهبی براهینی رودارید؟

  51. سلام
    من دو پرسشنامه هدف در زندگی و برنامه ریزی درسی نیاز دارم لطفا بفرمائید دارید و اینکه چگونه می تونم خرید کنم . ممنون

  52. با سلام

    من پرسشنامه ای را برای سنجش سازگاری روانشناختی در دانش آموزان دبیرستانی میخوام .

    لطفا پیگیری بفرمایید .

  53. با سلام

    من پرسشنامه تنیدگی تحصیلی زاژاکووا و همکاران رو میخواستم ولی رو سایت ندیدم.
    لطفا اگه به این ابزار دسترسی دارید به دست من برسونید
    با تشکر

  54. سلام برای سایت خیلی خوبتون ازتون تشکر میکنم
    لطفا پرسشنامه درباره آموزش موبایل محور بذارید خیلی ممنون

  55. سلام روزتون بخیر
    من پرسشنامه GEFTرو دانلود کردم ولی متاسفانه فارسی بود . فکر میکردم انگلیسی باشه .اگر انگلیسی این پرسشنامه رو دارید لطفا به من اطلاع دهید.
    متشکرم

  56. سلام من برای پرسشنامه شخصیتی برن پول ریختم به حساب ولی متاسفانه تو سبد خرید ذخیره نکردم تکلیف چیه؟

  57. سلام
    پرسشنامه ای می خواستم که از آن بتوان سبک مدیریت غالب در موسسه ای را جهت ارائه پایان نامه تعیین کرد
    توضیح اینکه سبک مدیریت مربی گرا و چند سبک مقابل آن(۲ یا ۳ سبک) مثل مدیریت آمرانه و … در این پرسشنامه وجود داشته باشد.
    متشکرم

  58. با سلام و احترام خدمت شما.
    ما یک شرکت تجاری هستیم که چندی است با رویکرد فعالیت در حوزه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، در تدارک راه اندازی چن د کسب و کار جدید در سازمان خود هستیم که یکی از این کسب و کارها، کاریابی آنلاین است. بدین منظور، خواهشمندیم در صورت امکان شرایط مدنظر شما جهت تبلیغات در سایت ارزشمندتان را به بنده ابلاغ بفرمائید. در صورت نبودن فضای تبلیغاتی، بررسی امکان وجود ساز وکاری جدید جهت تبلیغات ما در سایت شما نیز می تواند راهگشا باشد و منتظر آفر شما خواهیم بود.
    با تشکر
    محمد فرید
    مدیر اجرایی آرین تجارت

  59. باسلام دیروز۹ تیر ازشما پرسشنامه shq خریده ام ولی تا کنون انرا دریافت نکرده ام منتظرپاسخ شما هستم متشکرم

  60. پرسشنامه هویت یابس ادامز وبنیون فایل فارسی را می خواستم

    1. متاسفانه به فایل فارسی آن دسترسی ندارم
      ضمنا نسخه انگلیسی پرسشنامه انعطاف پذیری شناختی ۲۰ سوالی و همچنین پرسشنامه راهبرهای مقابله درد رزنشتایل و کیفی ۱۹۸۳ موجود است

  61. سلام خسته نباشید من نمیتونم پرسشنامه رایگان دانلود کنم رمز عبور چیه؟ اگه رمز همون رمز دانلود هست مینویسم ولی میگه اشتباه هست.پرسشنامه سنجش گرایش به ورزش میخوام

  62. با سلامو تشکر از سایت مفیدتون
    من دنبال پرسشنامه موفقیت شغلی ادراک شده گرینبر(۲۰۰۸) هستم اگر امکان دارد این پرسشنامه رو در سایتتون قرار بدین
    با تشکر

  63. با سلام
    و ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران این سایت ، پیشنهاد میکنم در پرسشنامه هایی که قابل دانلود هستند ، موارد زیر نیز اضافه گردد تا برای کار پژوهشی بتوان از این پرسشنامه ها استفاده کرد :
    گزارش اعتبار وروایی خارجی و ایرانی
    نحوه نمره گذاری آزمون
    مربوط به چه گروه سنی یا افرادی است
    تاریخچه مختصر طراحی ( نام افراد طراح ، سال ، تغییرات )
    و اینکه پرسشنامه فعلی ، کدام ویرایش میباشد .
    با سپاس

  64. با سلام به پرسشنامه روحیه کاری معلمان بنتلی و رمپل نیازمندم لطفا ارسال فرمائید

  65. سلام وقت بخیر یه پرسشنامه سیرت نیکویی مدیران خواستم

  66. با سلام پرسشنامه استاندارد آگاهی احیاء قلبی ریوی را می خواهم کمکم کنید.

  67. با سلام وخسته نباشید ضمن تشکر از راه اندازی سایت پر محتوا و کاربردی دست اندرکاران سایت بنده نمی تونم عضو سایت شوم لینکی جهت ثبت نام ندیدم اگه ممکنه برای عضویت و دریافت کلمه عبور برای دانلود راهنمای بفرمایید

  68. سلام مبلغ ۲۵۰۰ در تاریخ ۱۰٫۸٫۹۴ بابت پرسشنامه الکوی ارتباطی کریستنس انتقال داده شد.لطفا پرسش نامه را هرچه سریعتر ایمیل فرماییدو
    شماره
    ۷۳۷۱۵
    ۴۱۴۹۴۰۸۳۴۰
    ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۰۳۰۷۹۲

  69. با سلام

    من دنبال پرسشنامه وجدان تحصیلی بانتینگ و مک ایلروی هستم.
    لطفا اگه به این ابزار دسترسی دارید یا رو سایت قرار بدید یا به ایمیلم ارسال فرمایید. خیلی بهش احتیاج دارم.
    ممنون میشم.

  70. سلام آقای دکتر بنده در تاریخ امروز ۱۴ آبان ÷رسشنامه هویت سازمانی چنی را خریداری کردم …شماره تراکنش ۴۵۴۹۷۶۰۲۸۴ می باشد لطفا فایل خریداری شده را به بنده ایمیل فرمایید …ممنون آقای دکتر

  71. سلام
    میخواستم بیینم پرسشنامه میزان تاثیر میزان تحصیلات والدین بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان ابتدایی را دارید ؟ ممنون میشم که از طریق ایمیل جواد بدید البته هر چه سریعتر
    مرسی

    1. سلام. پرسشنامه لازم نیست. شما معدل دانش آمزوان را بر حسب مدرک تحصیلی والدین آنها گروه بندی کنید و با آزمون آنوا مقایسه کنید

  72. سلام خسته نباشید میخواستم ببینم فصل ۵ کتاب تئوری مدیریت ماری جو هچ بصورت کامل در قالب ورد دارید ۰۹۳۵۶۵۰۱۳۰۰

  73. با سلام. ممنون می شوم اگر به سوال من پاسخ بفرمایید.
    من دو تا پرسشنامه دارم یک با طیف لیکرت که هر کدام ۴ گزینه دارد و دیگری دارای ۶ بخش است و ۵۰ سوال، که این بخش ها در پرسشنامه به عنوان مؤلفه نیستند.با توضیحی مختصر راجع به هر قسمت،مخاطب می بایست در هر قسمت با زدن یک پاسخ درست ۱ نمره دریافت نماید که در مجموع ۵۰ نمره خواهد شد. حالا سوال اینجانب: من چگونه این دو پرسشنامه را وارد spss نمایم برای مقایسه؟ روش نمره کلی یا سوال به سوال؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم

    1. با سلام. شما باید سوال به سوال وارد کنید. چون در مواردی لازم است که روایی و پایایی سنجیده شود که باید گویه ای باشد

  74. سلام. خیلی لطف کردید که دیروز به سوال من پاسخ دادید. حقیقتش در قسمت values لازم هست در پرسشنامه دوم که ۶ بخش است و در طیف لیکرت نیست به صورت( مثلا گزینه ۱ غلط، گزینه ۲ درست، گزینه ۳ غلط، گزینه ۴ غلط) وارد شود یا خیر؟) ممنون

  75. سلام خسته نباشید
    من شاخص نگرش به زندگی lri رو میخوام میشه بذارید
    ممنون

    1. با سلام. پرسشنامه انگلیسی و تفسیر و نمرهگذاری و روایی و پایایی انگلیسی
      و همچنین روایی و پایایی فارسی ان را به علاوه منابع در اختیار دارم

  76. با سلام.من پروژه کارعملی دارم نمیدونم که چطورشروع کنم لطفا راهنمایی کنید. ریشه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی.

    1. سلام.ابتدا پایان نامه ها را مطالعه کنید و از آنها الگو بگیرید.موضوع شما باید در حیطه رشته، مورد علاقه و دغدغه روز باشد

  77. سلام من که پیداش نمیکنم
    لطفا پرسشنامه رو بفرمایید کدوم صفحه است؟

  78. سلام.ممنون از شما.بهترین سایت دانلود پرسشنامه و آزمون رو دارید.سایت های دیگه فقط بلدن پول بگیرن.واقعا ممنون و مرحبا

  79. برای رابطه برنامه درسی پنهان و رفتار انضباطی دانش ]موزان دبیرستانی پرسش نامه می خواستم

    1. باسلام. پرسشنامه موجود است و تا شب در وبسایت مدیران آموزشی بارگذاری میشود و میتوانید دانلود کنید

  80. باسلام
    لطفا اگر پرسشنامه ای برای سنجش( اینکه ایا نوشته ومتن در تخیل کودکان نقش موثر دارد ?)
    در دسترس شما است ,راهنمایی بفرمایید .
    اگر پرسشنامه ای حتی نزدیک یا مشابه هم دارید ممنون می شوم .

  81. باسلام
    لطفا اگه پرسشنامه حساسیت به صدای کم فرکانس رو در دسترس دارید
    راهنمایی کنید
    باتشکر

  82. سلام خسته نباشیدمن نسخه فارسی شده و استاندارد شده پرسشنامه PEDs رو میخام اگر در اختیار من قرار بدید ممنون میشم

  83. سلام .خسته نباشید
    من پرسشنامه حمایت اجتماعی هاوس و ولز رو نیاز دارم. اگر که در اختیار من بزارید ممنون میشم

      1. پرسشنامه اعتیاد به کار اسپینس و رابینز نیاز فوری دارم سپاس

  84. پرسشنامه مدل اعتقاد بهداشتی در پیشگیری از سیگار کشیدن دانس آموزان را بایم بفرستید

      1. سلام
        پرسشنامه فرهنگ سازمانی مدل شاین
        و پرسشنامه رضایتمندی مشتری مدل سوئدی
        را ممنون میشم برایم ارسال فرمایید یا راهنمایی بفرمایید

  85. با سلام و احترام
    پرسش نامه در مورد متغیرهای زیر می خواستم:
    نگرش به کارافرینی
    ارزش های اجتماعی موثر در کارافرینی
    کنترل رفتار ادراک شده در کارافرینی

  86. سلام من دنبال پرسشنامه هوش چندگانه چاپمن می گردم میشه کمکم کنید

  87. لطفا پرسشنامه آمادگی پرستاران در بحران را برم بفرستید ممنون

  88. با سلام و خسته نباشید پرسشنامه انگلیسی می کیم(۲۰۰۷)اصلش رو میخواستم. سپاس

  89. با سلام پرسشنامه آمادگی پرستاران در بحران رو میخواستم.EPIQ

  90. سلام. من به پرسشنامه شایستگی اخلاقی مارتین و آستین۲۰۰۸ همراه با نمرهگذاری و پایایی و روایی اون احتیاج دارم . لطفا راهنمایی کنید . سپاس

  91. باسلام وخسته نباشید
    ببخشید پرسشنامه عوامل اجتماعی موثر بررضایت زناشویی زنان شاغل اگه میشه هرچی سریعتر برام بفرسید.ممنون

  92. باسلام پرسشنامه برای موضوع تاثیر اینترنت و ماهواره بر رفتار اجتماعی نوجوانان

  93. با سلام
    ببخشید پرسشنامه در خصوص رعایت اصول روابط انسانی توسط مدیران مدارس رو آگه دارین محبت بفرمایید برآیم بفرستین.

  94. سلام
    من پرسشنامه بازشناسی هیجانات چهره بنتون و پرسشنامه افظه ددار کوتاه مدت لازم دارم. آیا امکان ارسال برای من وجود دارد؟

  95. سلام وقت بخیر لطفا پرسشنامه ی تعهد شغلی مدیران سازمان را برای من ایمیل کنید. با تشکر

  96. با سلام بنده نیاز به پرسشنامه ارتباط استاد-دانشجو عابدینی و همکاران دارم. لطفا اگر دارید یمیل کنید.اگر موجود نیست هر پرسشنامه ای که در ارتباط استاد -دانشجو (آموزش عالی) را برسی می کند ارسال کنید.

  97. باسلام و وقت بخیر اینجانب نیاز به پرسشنامه دانشگاه کارآفرین گیب و پرسشنامه اقتصاد دانش بنیان دارم .
    با تشکر

  98. سلام خسته نباشید
    من برای پایان نامه ام به پرسشنامه پیشرفت شغلی کوئین دام(۲۰۰۵) نیاز دارم ولی نتونستم پیداش کنم میشه لطف کنید راهنماییم کنید.
    با تشکر

  99. با سلام. متشکرم از سایت خوب شما
    پرسشنامه اینده شناسی مدیران را نیاز دارم.

  100. سلام وقتتون بخیر من پرسشنامه استاندارد صفرزاده رو می خوام

      1. سلام وقت بخیر. من ب فرم و نرم افزار خودسنحی آزمون اخنباخ برای گروه سنی ۱۱ تا ۱۸ نیاز دارم. فرمysr

  101. سلام من رشته زبان انگلیسی پرسش نامه انگلیسی واستاندارد درمورد grammaticality judgments رامی خواهم ایادارید؟

  102. سلام من نیاز به پرسش نامه انعطاف پذیری روان شناختی را نیاز دارم

  103. با سلام و احترام خدمت شما. اخیرا من از یک سایتی یک پکیج پژوهشی خریدم که متوجه شدم که مسئول این سایت یک کلاه بردار حرفه ای هست و از دسترنج دیگران استفاده می کنه تا کلاه برداری کنه. ایشون مجموعه پرسشنامه ها, فایل ها و حتی فصل های کتاب هایی که انتشارات به رایگان به اشتراک می ذارند برای معرفی, در قالب یک پکیج پرسشنامه به مردم قالب میکنه. تعدادی از پرسشنامه های سایت شما هم توی این مجموعه هست. لطفا در این مورد اطلاع رسانین کنین تا این افراد باعث بی اعتمادی مردم نسبت به سایت هایی که به صورت صحیح محصولاتشون رو می فروشن از جمله سایت شما, نشوند. با تشکر آدرس سایت

    http://www.iranpajohesh.com/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87.html

  104. سلام.آیا پرسشنامه استاندارد با موضوع سطوح شناختی آندرسون ،کراتول و همکاران که در واقع کامل شده سطوح یادگیری بلوم هست را در آرشیوتان دارید تا دانلود کنم؟متشکر

    1. سلام.متاسفانه خیر.فکر کنم این ابزار وجود ندارد و باید خودتان بسازید.آیا در مقاله یا پژوهشی این ابزار را مشاهده کرده اید؟؟؟

  105. با سلام من نیاز به پرسشنامه” سنجش دانش و آگاهی پیرامون حقایق دوران سالمندی FAQI ” دارم. که در ایران نیز روانسجی شده است. ممنون

  106. سلام
    آیا پرسشنامه ای برای سنجش زیبایی شناختی یا زیبایی یا زیبایی ذهنی یا آراستگی ذهنی یا زیبایی شناسی دارید؟

  107. سلام لطفا در خصوص بازاندیشی یا reflection براساس سئالات بنفیلدشیفر یا براساس کلب نیز برسشنامه تهیه کنید واطلاع رسانی کنید

  108. سلام پرسشنامه شارما و شیمپ که برای سنجش میزان قوم گرایی هسش رو میخاسم

  109. سلام پرسشنامه نگرش به مرگ وونگ مىیخواستم فقط نمره گذارى شو

  110. سلام می خواستم ببینم پرسش نامه سرمایه انسانی بکرهست یانه متشکرم

    1. باسلام.متاسفانه دسترسی نداریم و تنها در پژوهش زیر استفاده شده است. در ایران داک موجود است:
      بررسی ارتباط بین فرهنگ فروش با ارزش ادراک شده مشتری و عملکرد مشتری (مورد مطالعه: کارکنان و مشتریان بانک‌ها و موسسات مالی شهرستان پلدختر).پایان‌نامه . دولتی – وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری – دانشگاه ایلام – دانشکده ادبیات و علوم انسانی . ۱۳۹۵ . کارشناسی ارشد
      استاد راهنما: یاسان اله پوراشرف | استاد مشاور: زینب طولابی | دانشجو: زهرا احمدی الوار

  111. با سلام
    بنده دانشجوی رشته زبان انکلیسی هستم در خارج از کشور یک پرسشنامه ۳۰ سواله از تفکر انتقادی دارم که شکل کوتاه پرسشنامه تفکر انتقادی واتسون و گلیزر هست. متاسفانه هیچ گونه اطلاعات دیگری از این پرسشنامه ندارم حتی نحوه بررسی و نمره گذاری ان پس از توزیع و جمع آوری. خواهشمندم اگر شما اطلاعاتی در خصوص این پرسشنامه دارید که انگلیسی هست در اختیارم قرار دهید یا به من بفرمایید چه کار می توانم انجام بدم.

  112. با سلام وخسته نباشید بنده دانشجوی ارشد پرستاری داخلی وجراحی هستم فرم اطلاعات زمینه ای، پرسشنامه کیفیت زندگی بیماران مبتلا به نارسایی قلبی و پرسشنامه اروپایی رفتار مراقبت از خود بیماری های نارسایی قلبی اگر دارید جواب بدهید که از شما خریدداری کنم وروایی وپایایی همداشته باشند
    با تشکر

    1. سلام. این ابزار تنها در اختیار ابوالفضل عباسی – دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه شیراز قرار دارد. با ایشان مکاتبه ایمیلی کنید

  113. با سلام اگه ممکنه متن انگلیسی پرسشنامه مسئولیت پذیری اجتماعی جرمی گیلبرث را برام بفرستینjeremy galbreath2010 questionnaier

  114. باسلام و وقت بخیر
    من دانشجوی دکتری می باشم در رابطه با رساله ام نیاز به پرسشنامه ای در مورد اقتصاد دانش بنیان دارم چنانچه پرسشنامه وایت و همکارانش (۲۰۱۳) که ابعاد صنایع دانش ، صنایع دانش بنیان ، جامعه یادگیری ، جامعه اطلاعاتی و دولت دانش را سنجیده اند را در اختیار دارید برایم ارسال فرمایید .
    با تشکر

  115. سلام لطفا پرسشنامه ای در مورد مربیگری در سازمان ترجیحا رفتار مربیگری از مارتین بارنز اگر موجود است اطلاع دهید

  116. با سلام و وقت بخیر پرسشنامه میزان آکاهی مدیران از اهداف مدیریت آموزشی قبلا موجود بوده اما الان نیست

  117. با سلام.
    من برای پایان نامه ام نیاز به پرسشنامه شخصیت آیزنک(درون گرا وبرونگرا) به زبان لاتین دارم. لطفا میشه راهنمایی کنید چگونه میتونم تهیه کنم؟

  118. با سلام و خدا قوت

    من دانشجوی کارشناسی ارشد رشته رفتار حرکتی هستم و برای ساخت ابزاری احتیاج به راهنمای کامل آزمون دنور۲ دارم اگر به این آزمون دسترسی دارید در این رابطه اگر امکانش هست به من کمک کنید

    با تشکر

  119. سلام
    وقت بخیر
    آیا شما دو پرسش نامه زیر را در اختیار دارید؟
    پرسش نامه بازاریابی الکترونیکی و پرسش نامه بررسی میزان فروش
    لطفا در صورت در اختیار داشتن آنها از طریق ایمیل اطلاع رسانی کنید
    ممنون از لطف شما

  120. سلام
    خسته نباشید
    من ی پرسشنامه استاندارد برای موضوع پایان نامم میخواستم ک عنوانش هست بررسی رابطه بین بازاریابی ویروسی و وفاداری مشتریان
    بی نهایت ممنون میشم اگه کمکم کنید

  121. لطفا پرسشنامه استانداردی در زمینه بررسی امنیت رایانش ابری رو در سایت قرار بدید.

  122. سلام خسته نباشید .پرسشنامه سازگاری با بیماری (AIS)دکتر بشارت رو میخواستم.

    1. باسلام.متاسفانه دسترسی نداریم مگر اینکه از کانال خود دکتر بشارت و ایمیل اقدام کنید

  123. باسلام
    ما به پرسشنامه هویت حرفه برای دانشجویان پزشکی وپرسشنامه سنجش نگرش دانشجویان پزشکی نیازداریم .درصورت امکان ماروراهنمایی کنید.

    باتشکر

  124. سلام پیام گذاشتم جواب ندادید لینک یکی از فایل ها مکشل داره و نمیشه دانلود کرد لطفا برسی کنید
    پرسشنامه خشونت زنان تجربه شده ترجمه اقا خانانی و موسوی

  125. سلام وقتتون بخیر
    عنوان پروژه من “الگوی خرید و مصرف کالاهای ایرانی مشتریان شهری و روستایی کشور”هستش. به پرسشنامه الگوی خرید و مصرف و سبک زندگی نیاز دارم. ممکنه کمکم کنید

  126. با سلام
    به پرسشنامه امنیت عمومی و اثرات منفی شبکه های اجتماعی مجازی نیاز دارم لطفا فایل آن را در سایت بگذارید

  127. پرسشنامه فارسی استاندارد تمایل ارتباط مک کراسکی Willingness To Communicate (WTC)

  128. سلام جهت تحقیقی در خصوص بررسی عوامل موثر بررضایت مشتریان ازعملکرد شرکت پست -خوزستان یک پرسشنامه استاندارد و قابل بررسی نیاز دارم لطفا مساعدت کنید

  129. من برای یه پرسشنامه پرداخت کردم و موفق بود پرداختش، چطوری باید دانلود کنم حالا؟

    1. سلام. همزمان فایل برای شما لینک آن نمایش داده می شود و یک نسخه پشتیبان هم به ایمیل شما ارسال می شود

  130. سلام پرسشنامه درباره چالشهای اجرایی قانون مالیات بر ارزش افزوده می خواستم. با استفاده از طیف لیکرت، لطفأ راهنماییم کنید.

  131. باسلام
    پرسشنامه استاندارد ابعاد صحه گذاری ورزشکار (برانستین،۲۰۰۵) و پرسشنامه تجانس ورزشکار/محصول (کامیس و گوپتا،۱۹۹۴) را نیاز دارم. اگر میتوانید برایم ارسال کنید تا هزینه اش را واریز کنم.ممنون میشم کمک کنید

  132. با سلام و احترام
    من یه پرسشنامه میخوام در باره پیش بینی پاسخ مثبت به تبلیغات اجتماعی دراینستاگرام بر اساس مدل اثر
    بخشی تبلیغات سایت های شبکه های اجتماعی را میخواستم ممون میشم راهنماییم کنید لطفا
    با تشکر

  133. سلام.پرسشنامه کیفیت زندگی دز بیماران HIV می خواستم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

  134. سلام وقت بخیر ببخشید پرسنامه متقاعد سازی نیروی کار یا متقاعد سازی رو میخوام دارید؟

  135. سلام خسته نباشید
    ببخشید پرسشنامه درمورد علل کسورات بیمه از دیدگاه کارشناسان بیمه در بیمارستان های علوم پزشکی را میخوام
    موجود هست؟

  136. سلام
    دوتا پرسش نامه تحت عنوان پرسش نامه مشاهده رفتار دلبستگی مادر ونوزاد
    پرسش نامه مشارکت والدین دارای نوزاد بستری در بیمارستان را میخواستم

    1. سلام پرسشنامه نگرش مراقبان به مشارکت والدین در مراقبت از کودکان بستری سید و پیلتری ۱۹۶۷ ۳۶ گویه را داریم

  137. سلام و خسته نباشید
    پرسشنامه تحت عنوان چگونگی وجود خلاقیت در مهدکودک ها و خلاقیت در کودکان را لازم دارم.

  138. با سلام بنده به دنبال این پرسشنامه ها با این مشخصات میگردم لطفا راهنمایی بفرمایید.
    ۱ پرسشنامه تعهدسازمانی و تعهد حرفه ای آلن ومیر۱۹۹۹
    ۲٫ پرسشنامه عملکردبانک الهیار۱۳۹۳
    ۳٫پرسشنامه کیفیت خدمات پراسورامان و همکاران ۱۹۸۱
    ۴٫پرسشنامه نواوری و تکنولوژی خسروی و همکاران ۱۳۹۳

    1. باسلام و عرض ادب و احترام
      در زیر لینک دانلود پرسشنامه های مورد درخواست شما تقدیم می گردد:
      ۱ پرسشنامه تعهدسازمانی و تعهد حرفه ای آلن ومیر۱۹۹۹:
      https://edu-admin.ir/1392/12/07/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AA%D8%B9%D9%87%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%84%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B1/
      ۳٫پرسشنامه کیفیت خدمات پراسورامان و همکاران ۱۹۸۱:
      https://edu-admin.ir/1394/12/09/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4-%DA%A9%DB%8C%D9%81%DB%8C%D8%AA-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85/
      ۴٫پرسشنامه نواوری و تکنولوژی خسروی و همکاران ۱۳۹۳:
      https://edu-admin.ir/1396/11/23/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%84-1980-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%DA%A9/

  139. با سلام پرسشنامه استاندارد در خوصوص تالاسمی مورد نیازم هست امکان کمک به من هست؟

  140. با سلام و احترام پرسشنامه ای در خصوص Queen Bee Syndrome در بین کارکنان سازمان موردنیازم هست ممکن هست کمکی به من کنید؟؟؟

  141. سلام
    پرسشنامه استانداردخودآگاهی تحصیلی وخودپنداره تحصیلی متوسطه دوم میخام

  142. سلام مقیاس ارزشهای شغلی سوپر را میخواستم

  143. سلام. پرسشنامه داس ۲۰۱۴ وفاداری مشتری و شخصیت برند را لازم دارم. ممنوناز سایت بی نظیر شما

  144. سلام . من پرسشنامه فرهنگ یادگیری سازمانی اسکرلاواج ۲۰۰۷ را میخوام . دارید که من هزینه اش را واریز کنم براتون ؟

  145. سلام
    من پرسشنامه درجه بنذی رفتاری کاردکردهای اجرایی بریف فرم مربی رو می خواستم .چکونه تهیه کنم /شما دارید ؟به ایمیام ارسال می فرمایید

  146. با سلام پرسش نامه ای در خصوص افشاگری سازمانی نیاز مندم با تشکر

  147. سلامو خسته نباشید .من پرسشنامه استاندارد خارجی کارت امتیازی متوازن و پرسشنامه ارزیابی عملکرد رو میخوام.میشه برام ایمیل کنین

  148. با سلام می خواستم از شما خواهش کنم برام پرسش نامه کار احساسی از برودریج
    و لی رابفرستین .ممنونم

  149. سلام
    پرسشنامه تعیین سطح آکسفورد۲ با روایی و پایی را می خواهم.

  150. باسلام و خسته نباشید
    ببخشید به پرسشنامه ای نیاز دارم درباره امکان سنجی استفاده از صکوک در تامین مالی بانک ملی ایران ،لطفا راهنمایی بفرمایید.
    با تشکر فراوان

  151. سلام خسته نباشید
    یه پیشنهاد داشتم. به نظرتون بهتر نیست فایل پرسشنامه ها به صورت ورد باشه. بهرحال ما هزینه می کنیم و بهتره فایلی باشه که بهتر بتونیم ازش استفاده کنیم.
    با تشکر

  152. سلام و روز بخیر
    من یک پرسشنامه برای هزینه یابی میخواستم که البته اگر برای سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت باشه خیلی عالیه وگرنه پرسشنامه هزینه یابی سنتی هم مناسب هست. لطفا اگر پرسشنامه استاندارد در این زمینه وجود دارد برای من ارسال بفرمائید. باتشکر

  153. باسلام و احترام
    این پرسشنامه رو دانلود کردم ولی کلا سوالات و موضوعش با پایان نامه من متفاوت هست، می شه شما لطف بفرمایید یه پرسشنامه در رابطه با پرسش های پایان نامه بنده طراحی بفرمایید؟ با سپاس فراوان

  154. سلام واقعا تشکر می کنم از سایت خیلی خوبتان انشاالله موفق باشید.

  155. باسلام
    پرسشنامه تفکر فلسفی فلیپ کم(۱۹۹۵) را میخواستم

  156. سلام من پرسشنامه ای میخوام که چند روزه نتونستم لاتینش رو پیدا کنم. پرسشنامه اینه: parent-adolescent relationship questionair (PARQ شما می تونید کمکم کنید؟ لطفا سریعتر جوابم رو بدید چون برای پایان نامه لازم دارم.

  157. باسلام و خسته نباشید
    به پرسشنامه ای در ارتباط با میزان اثرگذاری سواد مالی بر مشارکت در بازار مشتقات نیاز دارم.
    لطفا راهنمایی کنید

  158. سلام . یه پرسشنامه در مورد ” ویژگیهای محیطی و کمی اماکن ورزشی ” نیاز دارم ، ممنون میشم اگر تنظیم بفرمایید

  159. سلام من به دنبال پرسشنامه کیفیت زندگی بیماران مبتلا به صرع هستم

  160. با سلام
    فرم کوتاه پرسش نامه های مهارتهای زندگی لویباند، هوش شناختی ریون ، هوش هیجانی باران اگر موجود هست نیاز دارم ، ممنونم

  161. با سلام لطفا پرسشنامه ای با عنوان گروههای کاری ناهمگن (غیر همسان ) و طوفان فکری و تاثیر اینها بر نو آوری می خواستم با تشکر اسماعیلی

  162. سلام. وقت تون بخیر
    برای سنجش تفکر انتقادی دانش آموزان چهارم ابتدایی به نظرتون کدام ابزار مناسب است؟
    ممنون میشم زود جواب بدید.
    با تشکر

  163. سلام. لطفا چند مورد از پرسشنامه هایی که در ایران هنجاریابی نشدند (در زمینه روان شناسی و علوم تربیتی ) رو معرفی کنید. قصد دارم استاندارد سازی پرسشنامه رو انجام بدم.ممنون

  164. با سلام
    من پرسشنامه افسردگی رینولدز رو امروز صبح حدود ساعت ۹ از سایت خریدم پیامک کسر هزینه ی پرسشنامه از بانک برای من ارسال شد ولی سایت خطا داد و امکان دانلود فایل رو به من نداد لطف می کنید پیگیری کنید
    ممنون

  165. سلام تست MSCEIT که مربوط به Mayer-Salovey-Caruso Emotional Intelligence Test™ است و شامل ۱۴۱ مورد مربوط به تست و پرسشنامه هوش هیجانی است رو بی زحمت معرفی میکنید

  166. سلام. پرسشنامه دررابطه با رشته مهندسی مدیریت ساخت از گرایش های عمران نیازدارم. هر موضوعی بود مشکلی نیست. به عنوان مثال در مورد مسایل موثر بر روند انجام پروژه هایعمرانی. ممنون میشم برام ارسال نمایید. البته اگ هزینه هم داشته باشه تا حد معمول پرداخت میکنم.

  167. با سلام

    در صورت امکان یه پرسشنامه استاندارد با عنوان میزان رضایتمندی دانجویان از دانشگاه محل تحصیلشون میخواستم

  168. باسلام وخسته نباشید
    پرسشنامه تجارب زندگی گیب و همکاران را خواستارم.
    با تشکر

  169. با سلام پرسشنامه بررسی میزان مطالعه غیر درسی دانش آموزان مورد نیاز بنده است اگر لطف بفرمایید راهنمایی ام نمایید.

  170. سلام
    پرسشنامه در رابطه با نقش زنان درتوسعه پایدار محیط زیست شهری میخواستم
    داخل سایت پیدا نکردم اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید.

  171. سلام .من به پرسشنامه کنترل شغلی جکسون نیاز دارم . لطفا راهنمایی کنید از چه طریق سریعتر دریافت کنم . ممنونم

  172. با سلام و عرض ادب. ضمن تشکر از سایت خوبتان پرسشنامه ای در خصوص تاثیر نرم افزارهای الکترونیکی در بهره وری مدیریت منابع انسانی نیاز داشتم .با تشکر

  173. سلام، پرسشنامه بررسی سن بروز یائسگی با عوامل اجتماعی جمعتی رو میخواستم.

  174. پرسشنامه میزان استفاده از فضای مجازی
    پرسشنامه ۲۰ سوالی پورجبلی و رضایی (۱۳۹۶)
    ممنون میشم .

  175. سلام.احوال شما… پرسشنامه بالندگی یا توسعه و تحول سازمان اقای توماس کامینگز و کریستوفر اورلی را میخواستم.ممنون

    1. عنوان کتاب است و نه پرسشنامه :
      توماس ج. کامینگز و کریستوفر ج. اورلی، «توسعه سازمان و تحول» (جلد دوم)، مترجم: دکتر عباس محمدزاده، ناشر: مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلا‌می، ۱۳۷۴٫

  176. سلام پرسشنامه پذیرش و استفاده از فناوری دیویس ر لازم داشتم البته پرسشنامه اصلی که به زبان انگلیسی هست و ۳۳سوال دارد.
    تشکر

  177. باسلام پرسشنامه آینده پژوهی رو می خواستم لطف میکنید اگر به درخواست بنده پاسخ بدید

  178. سلام . و خسته نباشید. در خصوص بررسی اهمیت و تاثیر زنگ تفریح بر یادگیری و خلاقیت میخواستم بدونم پرسشنامه دارید؟ فارسی یا انگلیسی فرقی نداره….ممنون

  179. پرسشنامه فرهنگ سازمانی با چهار مولفه وابستگی.دستاوردها.خودشکوفایی. تشویق انسان دوستانه
    پرسش نامه محیط کاری امن و هوشیار.safety conscious work environment

    ممنون از سایت خوبتون

  180. با سلام پرسشنامه اخلاق تحصیلی گل پرور ۱۳۸۹ رو دارید

  181. پرسشنامه در مورد تاثیر عوامل اجتماعی و فرهنگی بر طلاق دارین یا نه چجور باید گیر بیارم ممنون از شما

  182. سلام ،من سه پرسشنامه ، کارت امتیازی متوازن (پایدار) ، گسترش کارکرد کیفیت ، وپرسشنامه مقایسات زوجی را میخواهم ؟ایا در این زمینه می توانید به من کمک کنید؟

  183. سلام .من پرسشنامه های استاندارد راجع به اخلاق حرفه ای پرستاران و مهارت ارتباطی پرستار با بیمار و رضایتمندی بیماران از عملکرد پرستاران میخوام.اگر لطف کنید ممنون میشم

  184. سلام موضوع پایان نامه من نقش اقامتگاه های بومگردی و جاذبه های طبیعی در توسعه پایداره
    استادم گفتن سه چرسشنامه با عناوین اقامتگاه های بومگردی ، جاذبه های طبیعی و توسعه پایدار گردشگری مورد نیاز خواهد بود می خواستم ببینم تو سایت شما هست که اونم جستجو کردم و نبود اگه میشه راهنماییم کنین من چجوری میتونم پرسشنامه ها رو پیدا کنم

  185. سلام من پرسشنامه خلق ارزش مشترک رو دانلود می کنم میزنه تراکنش ناموفق

    1. سلام.گاهی این مشکل به خاطر ضعف اینترنت و شلوغی درگاه پرداخت به وجود میاد.عذرخواهیم

  186. سلام .
    پرسشنامه استاندارد شاخص تصمیم گیری تونی بریدز رو می خوام . متشکرم
    و همپنین پرسشنامه استاندارد برای بایاس های رفتاری اثر تمایلی و کوتاه نگری(خود کنترلی).
    متشکرم

  187. سلام
    موضوع من: بررسی علل افزایش علاقه معلمان برای شرکت در پست مدیریت هست. برای این موضوع پرسشنامه میخواستم.

    1. سلام, شما پرسشنامه ای درمورد نیازسنجی استاژرها و اینترن ها در بیمارستان دارین?

  188. با سلام
    پرسشنامه تفکر استراتژیک مدل پیساپیا دارید؟ لطفا لینک را به ایمیل م، ارسال فرمایید. با تشکر

  189. با سلام و احترام

    به دنبال پرسشنامه با موضوع و محوریت “ارزیابی کیفیت عوامل موثر بر یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های مجازی ” هستم .
    در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
    تشکر

  190. سلام من الان پرسشنامه خودکارامدی زایمان رو خریدم اما هیچ فایلی برام ارسال نشد

  191. سلام من پرسشنامه ردوز را خرید کردم با تراکنش۴۵۹۰۸۰۱۹۶۳۰ ولی ارسال نگردید من نیاز فوری دارم، و سریعا به ایمیل بنده ارسال شود

  192. با سلام پرسشنامه مهارت های گرشام و الیوت نسخه اصلی (اتگلیسی) رو دارید؟

  193. با سلام . پرسشنامه تصویر پرستاری رو میخواستم. برای ارزیابی بیماران. یعنی درک بیماران از پرستاری رو میخوام بسنجم. خیلی ممنون

    1. سلام. این پرسشنامه به فارسی در دسترس نیست اما در مقاله زیر موجود است:
      Snjezana Cukljek, Vesna Juresa, Janko Babic,
      The cross-cultural (transcultural) adaptation and validation of the nursing image questionnaire,
      Nurse Education Today,
      Volume 48,
      ۲۰۱۷,
      Pages 67-71,
      ISSN 0260-6917,
      https://doi.org/10.1016/j.nedt.2016.09.006.

  194. سلام من پرسشنامه خارش یوسپیوچ رو خریداری کردم و مبلغ کسر شد اما پیغام پرداخت ناموفق اومد و دانلود صورت نگرفت
    نیاز فوری است
    سپاس

  195. با سلام
    بنده مبلغ ۶۰۰۰ تومان بابت پرسشنامه توانمندی های آینده پژوهی پارسا و همکاران پرداخت کردم اما برایم ارسال نشده لطف پیگیری کنید

  196. با سلام و خسته نباشید من دنبال پرسشنامه ای برای سنجش منطقه تقریبی رشد ویگوتسکی
    میگردم لطفا کمکم کنید

  197. با سلام و خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتان آیا پرسشنامه ای برای نظریه سازنده گرایی اجتماعی وجود دارد. ممنون میشوم اگر کمکم کنید. باتشکر

    1. سلام. بله
      پرسشنامه اداراک دانش آموزان از محیط کلاس توسط دکتر کارشکی و خانم حقانی

  198. با سلام
    پرسش نامه ای در خصوص بررسی پیامدهای اجتماعی و روانشناختی استفاده از اینترنت ( اینستاگرام ) نیاز دارم .
    ممنون میشم کمکم کنید

  199. سلام وقت بخیر.. من تمام پرسشنامه های کیفیت خدمات (سروکوال، وبکوال، سرایمف، ایکوال، آی ایکوال، سروپوف، ارزیابی، لیبکوال، دیجیکوال، میوزیوم کوال و…) رو لازم دارم ولی نمیتونم پیدا کنم به صورت یکجا، .. امکان ارسال هست؟؟ ممنون

  200. با سلام پرسشنامه و تست هاس لاتین در خصوص کودکان و نوجوانان برای رشته مشاوره میخواستم

    1. سلام
      متاسفانه پرسشنامه فرسودگی والدینی زرکام و همکاران ۲۳ گویه در دسترس نیست

  201. سلام وقت بخیر … اگه ممکنه پرسشنامه خودمراقبتی در بیماران سرطانی ( یا سرطان سینه) رو توی سایت بزارید خیلی ممنون میشم.

  202. با سلام
    پرسشنامه دلبستگی به جنین کرانلی نسخه پدر رو نیاز دارم پیداش نکردم در سایت شما نسخه مادرش هست، میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. سلام احتمال زیاد نسخه پدر و مادر شبیه هم باشد از روی نسخه انگلیسی مطمین شوید

  203. سلام خسته نباشید،
    امکانش هست پرسشنامه استاندارد Morrow که اطلاعات مربوط به شدت و تعداد دفعات تهوع و استفراغ هستش رو هم در سایت قرار بدین. ممنون

  204. با سلام بنده مبلغ ۵۵۰۰ تومان بابت پرسشنامه روحیه پرسشگری پرداخت کردم اما برایم ارسال نشده لطف پیگیری کنید

  205. باسلام اصل پرسشنامه تعهد سازمانی الن و مایر به همراه نسخه فارسیش رو میخواستم اما تو سایت انگار اصلش نیست،لطف میکنید راهنمایی کنید

  206. درود،موضوع پایان نامه من در رابطه با بررسی برنامه ریزی فعال و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان است،لطفا اگر امکان دارد در پیدا کردن پرسش نامه مربوطه راهنمایی کنید.با تشکر

  207. سلام من پرسشنامه هزینه qlq-c30 پرداخت کردم ولی هرچی روی لینک میزنم دانلود نمیشه

  208. با سلام و درود
    پرسشنامه استعداد حادثه پذیری را از سایت شما دریافت کردم … ممنون میشم برای تحلیل پرسشنامه راهنمایی بفرمایید

  209. سلام. ممنون از سایت عالی و زیباتون که حمایتگر پژوهشی و علمی برای اهلش می باشید . در صورت امکان پرسشنامه انعطاف پذیری هیجانی با ادبیات نظری و پیشینه آن برای پایان نامه می خواستم و نیز خودکارآمدی اخلاقی و هوش شخصی همه با پیشینه و ادبیات نظری فصل ئوم . سپاسگزارم

  210. با درود و عرض ادب
    ضمن خسته نباشید و خداقوت و سپاسگزاری از سایت وزین و عالیتون. بدنبال پرسشنامه و مبانی نظری خودکار آمدی اخلاقی هستم ولی متاسفانه موفق نشده ام اگه راهنمایی بفرمایید سپاسگزار می شوم. و البته چند مبانی برای متغیرهای دیگه. ممنونم

  211. با سلام. لطفا در مورد پیشینه و مبانی نظری برای فصل دوم خودکار آمدی هیجانی و خودکارآکدی اخلاقی نیازمند مساعدت هستم. چگونه می توانم تهیه کنم. با سپاس و امتنان

    1. سلام و درود. فقط تحلیل آماری پایان نامه را همکاری میکنیم و نه فصل های دیگر را. متشکرم

  212. سلام .ببخشید پرسش نامه راجب ترس از درحاشیه ماندن (FOMO)میخواستم

  213. سلام وقت بخیر بنده پرسشنامه ای در باره ویژگی جرم شناختی مد نظرم هست ایا شما دسترسی دارید؟

  214. سلام متاسفانه پرسشنامه بهزیستی مدرسه (کونو، الانن، لینتونن و ریمپلا، ۲۰۰۲) که در توضیحات نوشته شده بود ۷ سوالی است را خریداری کردم که متاسفانه نسخه ۶۰ سوالی ان بود و هیچ فایده ای نداشت
    لطفا در صورت امکان نسخه ۷ سوالی رابرای بنده ایمیل کنید
    hasani.rafigh@gmail.com

  215. سلام من یه پرسشنامه ترجمه نشده میخوام نتونستم خرید کنم

  216. سلام وقتتان بخیر ببخشید شما پرسشنامه ای برای اندازه گیری میزان مصرف کافئین دارید؟

  217. با سلام
    پرسشنامه دانش و آگاهی پیرامون حقایق دوران سالمندی (Fact on Aging quiz ) را لازم داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.